چرا آسانسور دارای دستگیره است

چرا آسانسور دارای دستگیره است

آسانسورها نمی توانند بدون دسته بلند ، یا دستگیره ها باشند.ممکن است برخی توجه زیادی به ستون افقی روی کابین آسانسور نداشته باشند ، اما خود به خود از آن استفاده می کنند.نصب دستگیره در کابین آسانسور مزایای زیادی به همراه دارد.

دستگیره های آسانسور در حالی که از پوشش داخلی آسانسور مانند آینه و فلزات محافظت می کنند ، برای ثبات و پشتیبانی سواران مفید هستند.نرده ها در کابین آسانسور چه برای استفاده شخصی و چه تجاری نقش مهمی دارند ، اما در بسیاری از موارد هنگام طراحی کابین آسانسور نادیده گرفته می شوند.هندریل ها ، هنگامی که توسط مهندسین مجرب آسانسور نصب می شوند ، مزایای زیادی را به همراه دارند.

ایمنی

آسانسور برای همه سنین است ، بنابراین افراد مسن ممکن است پس از سوار شدن در آسانسور به پشتیبانی نیاز داشته باشند یا ممکن است حفظ تعادل در طول سفر برای کودکان دشوار باشد.اینجاست که وجود دستگیره ها در آسانسور ضروری است.

وجود دستگیره ها برای آسانسورهای بیمارستانی هم مهم است ، چون ممکن است بیماران در حین جابجایی بوسیله آسانسور سرگیجه داشته باشند و با گرفتن دستگیره ها سفری ایمن تر خواهند داشت.بنابراین ، دستگیره آسانسور سفری پایدارتر و ایمن تر ارائه می دهد و به حفظ تعادل مسافر کمک می کند.

بعضی اوقات آسانسورها وقتی متوقف می شوند ، باعث تلو تلو خوردن مردم شوند.در حالی که اکثریت مردم قادرند در چنین مواقعی تعادل خود را حفظ کنند ، اما افراد در صورت تمایل می توانند از دستگیره ها استفاده کنند تا ایمن بمانند.

دستگیره کابین آسانسور

کلاستروفوبیا

یکی از شایع ترین شرایطی که به مفهوم استفاده از آسانسور مربوط می شود ، کلاستروفوبیا است ، ترس از گرفتار شدن در یک فضای بسته و بدون هیچ راه فراری.

در حقیقت ، در طول سال ها تغییرات زیادی در آسانسور انجام شده است تا بتواند در مبارزه با این اختلال اضطرابی کمک کند ، مانند اجرای آینه ها در اوایل دهه 1920.ایده دیگر استفاده از دستگیره ها در کابین آسانسور است.وجود دستگیره ها باعث می شود مکعب کمتر بسته شود و چیزی را برای نگه داشتن به آنها می دهد.

زیبایی

دستگیره ها نه تنها مزایایی را برای مسافران و آسانسور فراهم می کنند ، بلکه مانند کاور داخل کابین آسانسور دارای مزایای زیبایی نیز هستند.ظاهر نرده ، رنگ و مواد تشکیل دهنده آن باید مطابق با شکل کلی آسانسور باشد.برخی از آنها از فلز سبک یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند تا ظاهری مدرن و کاربردی ارائه دهند.دیگران می توانند نرده های چوبی را انتخاب کنند که به دلیل شکل ها و تزئینات ظریف ، آنها برای آسانسورهای منازل و ویلا ایده آل هستند.گزینه ها و رنگ های مختلف متناسب با همه طرح ها و بهبود زیبایی آسانسور موجود است.

برای جلوگیری از ازدحام زیاد

آسانسورها در مکان های تجاری مانند دفاتر و مراکز خرید اغلب از ازدحام جمعیت رنج می برند.این هرج و مرج افزایش یافته منجر به فشار بیشتر به آسانسورها شده و حرکت را به دلیل توقف مکرر کاهش می دهد.دستگیره ها با تخلیه فضای کوچک در سه طرف کابین ، به کاهش ازدحام در کابین آسانسور کمک می کنند.این باعث می شود کاربران نتوانند به طور کامل آسانسور را اشغال کرده و به دیوارها و درب کابین خم شوند.

دستگیره آسانسور

چه در حال برنامه ریزی برای نصب آسانسور جدید هستید و چه نیاز به بازسازی آسانسور موجود قدیمی دارید ، دستگیره ها و کاور کابین آسانسور را در نظر بگیرید.انواع مختلف دستگیره با طرح ها و رنگ ها و مواد مختلف در بازار وجود دارد که انتخاب یکی مطابق با فضای داخل آسانسور مورد نظر ، باعث زیبایی فضای داخل آسانسور شما می شود.پس با انتخاب دستگیره مناسب ، زیبایی و شیکی را به آسانسور خود اضافه کنید و از دیگر مزایای آن نیز بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از اعضای تیم ما در شرکت آسان پد در تماس باشید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *